Tiedättehän Karvisen? Sen ylipainoisen laiskan kissan joka syö lasagnea, nukkuu päivät pitkät ja tekee kepposia koirakaverilleen? Hän sen sanoi. Minä vihaan maanantaita myös. Minun puolesta maanantait saisi poistaa kalenterista kokonaan. Mutta tulisiko sitten tiistaista samanlainen vihan kohde kuin maanantaista. Siinäpä sitä riittää taas pohtimista tälle viikkoa.

Gladiaattori oli hyvä. Jälleen kerran.

1680.jpg