maanantai, 25. huhtikuu 2005
Tiedättehän Karvisen? Sen ylipainoisen laiskan kissan joka syö
lasagnea, nukkuu päivät pitkät ja tekee kepposia koirakaverilleen? Hän
sen sanoi. Minä vihaan maanantaita myös. Minun puolesta maanantait
saisi poistaa kalenterista kokonaan. Mutta tulisiko sitten tiistaista
samanlainen vihan kohde kuin maanantaista. Siinäpä sitä riittää taas
pohtimista tälle viikkoa.
Gladiaattori oli hyvä. Jälleen kerran.
Kommentit